Roto Frank to firma z 75-letnią tradycją, za którą przemawia przede wszystkim doświadczenie i najwyższa jakość produktów.

Okno panoramiczne Azuro to nowe możliwości aranżacji
Fot. Roto
Roto Frank to firma z 75-letnią tradycją, za którą przemawia przede wszystkim doświadczenie i najwyższa jakość produktów. Od kilkudziesięciu lat rozwiązania proponowane przez Roto znajdują uznanie w oczach klientów, a to dlatego, że dla Roto Frank zadowolenie klienta jest wartością najwyższą. Obecnie na świecie eksploatowanych jest 500 mln okien dachowych z technologią Roto. Dzięki zaufaniu klientów Roto Frank otrzymało liczne nagrody i wyróżnienia – min.: „Laur Konsumenta 2010”, medale na Międzynarodowych Targach Budownictwa Budma czy wyróżnienie „Budowlana Marka Roku”. Ponadto fabryka Roto w Bad Mergentheim otrzymała prestiżowy tytuł Fabryka Roku 2010. Tytuł ten wcześniej przyznawany był takim producentom jak BMW czy Siemens – po raz pierwszy firma z branży budowlanej otrzymała takie wyróżnienie.
Od wielu lat Roto jest liderem w innowacyjnych rozwiązaniach, powiększając swoją ofertę o nowe produkty. Zgodnie ze strategią firmy dotyczącą oszczędzania i pozyskiwania energii w roku 2010 na rynek wprowadzono rewolucyjną energooszczędną linię okien Designo.
Roto proponuje również kompletne systemy solarne do pozyskiwania energii słonecznej. Zestawy Roto Sunroof to przede wszystkim całkowita integracja z dachem, wysoka estetyka, długa żywotność kolektorów i 10 lat gwarancji.
Wyjątkowym produktem Roto jest okno panoramiczne Azuro o wymiarach 2,6 m × 1,7 m. Dzięki unikalnej technologii samonakładania skrzydeł można uzyskać nowe możliwości aranżacji poddasza.
Źródło: Dachy, nr 10 (130) 2010