Certyfikaty i nagrody przyznawane przedsiębiorstwom

W marcu 2010 roku spółka Galeco została nagrodzona Godłem Firma Przyjazna Klientowi. Program ten od siedmiu lat wyróżnia przedsiębiorstwa, które wyznają zasadę „Klient nasz pan”, a więc takie, dla których priorytetem jest przyjazna i profesjonalna obsługa. Kolejnym wyróżnieniem, którym poszczycić się może Galeco, jest Certyfikat Solidna Firma 2009. Kapituła Programu Gospodarczo-Konsumenckiego po raz drugi przyznała firmie miano uczciwego i sumiennego przedsiębiorstwa.
Ponieważ spośród nagród najcenniejsze są zwykle te przyznawane przez klientów, to niezwykle ważnym wydarzeniem było odznaczenie firmy Galeco Złotym Laurem Konsumenta 2009. Medal ten odzwierciedla starania firmy w zakresie dbałości o jakość dostarczanych produktów. Jako czołowy polski dostawca systemów odprowadzania wody deszczowej dążymy do zaspokojenia potrzeb klientów poprzez profesjonalną obsługę, zaangażowanie i entuzjazm oraz ciągłe poszukiwanie nowatorskich rozwiązań. W swojej działalności kierujemy się zasadami etyki, a zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników są dla nas celem nadrzędnym – wyjaśnia Tomasz Piotrowski, Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży Krajowej w firmie Galeco.
Dowodem na coraz mocniejszą pozycję firmy Galeco jest też przyznana po raz drugi Gazela Biznesu 2008. Kapituła konkursu, przy opracowaniu opublikowanej przez Puls Biznesu listy najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce brała pod uwagę wyniki z trzech ostatnich lat działalności oraz nieskazitelną reputację, uczciwość wobec kontrahentów, pracowników i skarbu państwa.
Źródło: Dachy, nr 5 (125) 2010