Norweska Isola rozpoczęła sezon 2010 w Polsce

Dyrektor eksportu Isola as Per Einar Dahlby i dyrektor handlowy łódzkiej firmy Zamek sp. z o.o. Bohdan Zalewski (z prawej)
Fot. Isola
Norweska Isola rozpoczęła sezon 2010 w Polsce od wprowadzenia oferty atrakcyjniejszej niż kiedykolwiek. Atrakcyjność polega na znacząco niższych cenach produktów i łatwiejszej ich dostępności.
Zmiana dotyczy produktów na dachy spadziste, tzn. dachówek bitumicznych Isola i dachówek stalowych Powertekk oraz systemów TopSec. Nowe produkty Isola to ekonomiczne dachówki bitumiczne Baros i rynny stalowe Isola.
Reorganizacja dostępności została osiągnięta dzięki ustanowieniu bezpośredniej współpracy z wybranymi regionalnymi dystrybutorami. Ten model działania sprawdza się na pozostałych istotnych rynkach eksportowych, w tym w Niemczech, od ponad 10 lat.
Partnerami Isola as w Polsce zostały renomowane i silne firmy związane z Isolą od wielu lat: Axiom na Śląsku, Bat na Pomorzu, Dach Profil na Mazowszu, Dek-Pol w Wielkopolsce, Omega na Lubelszczyźnie, Ziemi Świętokrzyskiej, Podkarpaciu i w Małopolsce, Progress na Pomorzu Zachodnim i Zamek na Ziemi Łódzkiej.
Osobą odpowiedzialną za rynek Polski jest Michał Wilczek.
Więcej informacji na stronie www.isola.pl.
Źródło: Dachy, nr 4 (124) 2010



