W tym roku Akademia Creaton wyruszyła już po raz czwarty w trasę w ramach wakacyjnej akcji „Lato z Creaton”. Do września zespół ekspertów zaplanował ponad 200 wizyt w różnych rejonach kraju. Na mapie znalazły się indywidualne szkolenia dla ponad 153 ekip dekarskich oraz pikniki dekarskie z konkursami dla uczestników w ponad 51 punktach sprzedaży produktów marki Creaton.
Uczestnicy akcji „Lato z Creaton” mają możliwość spotkania się z ekspertami Creaton, poznania wszystkich nowości produktowych w ofercie lidera rynku dachówek ceramicznych – dachówki ceramicznej Koda oraz płaskiej, cementowej Kapstadt w wersji Duratop Pro. Spotkania pozwalają również na sprawdzenie w praktyce funkcjonalności i wyróżniających zalet wysokiej jakości akcesoriów dachowych, m.in. taśmy podgąsiorowej Crearoll, systemów funkcyjnych z aluminium oraz gamy 9 funkcjonalnych membran Creaton. Wszelkie pytania dotyczące zagadnień dekarskich nie zostaną bez odpowiedzi. Fachowcy doradzą w zakresie wyboru najlepszych rozwiązań oraz technicznych aspektów kładzenia dachu.
Źródło: Creaton