
Widoczne w gospodarce globalne tendencje do łączenia się w większe przedsiębiorstwa widać też na polskim rynku dachowym. W ostatnim czasie odnotowaliśmy powstanie krajowych grup zakupowych działających w dziedzinie handlu materiałami pokryciowymi. Jedną z takich grup są Polskie Hurtownie Dachowe.

Polskie Hurtownie Dachowe to zdecydowana odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Firma, która powstała pod koniec 2012 roku, jest pierwszą w Polsce grupą skupiającą największych na rynku graczy z branży dachowej z tak znaczącym potencjałem zakupowym. W jej skład wchodzą firmy mające wieloletnie doświadczenie, a także wiodącą i ugruntowaną pozycję na rynku hurtowej i detalicznej sprzedaży materiałów budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem branży pokryć dachowych. W ten sposób powstała firma, która posiada tak silną pozycję rynkową w swojej branży, że może korzystać z indywidualnie negocjowanych warunków zakupów. Współpracujemy z najbardziej znanymi krajowymi i zagranicznymi dostawcami w branży, producentami dachówek ceramicznych, cementowych, blachodachówek, okien dachowych, materiałów izolacyjnych i wszelkich akcesoriów potrzebnych do profesjonalnego wykonania i wykończenia dachu. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom produkty uznanych marek po cenach niższych niż konkurenci.
Obecnie sieć liczy 21 udziałowców, posiadających w sumie ponad 70 punktów sprzedaży w całej Polsce, a każdy z nich posiada grono współpracujących profesjonalnych ekip dekarskich. Utworzony potencjał ma służyć głównie klientom, którzy trafiając do hurtowni zrzeszonej w Polskich Hurtowniach Dachowych mogą liczyć na ponadstandardowe podejście wynikające zarówno z wieloletniego doświadczenia pojedynczej firmy, jak i z sumy doświadczeń pozostałych jej członków.
Firma jest obecna również w Internecie. Pod koniec 2013 uruchomiona została strona www.phd.com.pl, gdzie promowane są zarówno firmy – udziałowcy PHD, jak i zainteresowani tym dostawcy. Ponadto znajduje się na niej szereg artykułów o charakterze doradczym, które mogą się okazać przydatne dla inwestorów.
Wyceny dachów i własne produkty
PHD zaangażowana jest także w coraz bardziej popularny serwis www.wycenadachu.pl, który oferuje darmowy kalkulator internetowy, umożliwiający profesjonalną samodzielną wycenę kosztu dachu dla setek różnych typów, modeli i kolorów dachówek różnych marek. Oba portale oferują możliwość reklamowania się zainteresowanym firmom z branży.
W bieżącym roku grupa PHD wprowadza również na rynek własną linię produktów i akcesoriów dachowych pod marką Avaline.
Chcemy, aby była to marka rozpoznawalna na rynku i gwarantująca klientom wysoką jakość za rozsądną cenę. Dlatego prowadzimy negocjacje z producentami i badania rynkowe, aby dokonać satysfakcjonującego wyboru – mówi Piotr Kośla, Prezes Zarządu PHD – Dla dostawców liczy się przede wszystkim perspektywa długoletniej, owocnej współpracy z członkami PHD, polegająca m.in. na promowaniu produktów wśród lokalnych dekarzy, prowadzeniu szkoleń intensyfikujących sprzedaż oraz budowaniu pozytywnego wizerunku danej marki wśród klientów. Zapraszamy do kontaktu zarówno producentów, którzy chcą nawiązać z nami współpracę, jak i profesjonalne firmy handlowe z branży dachowej, które chcą wraz z nami budować nową markę i nową jakość na polskim rynku!
Na podstawie materiałów firmy
Polskie Hurtownie Dachowe
Źródło: Dachy, nr 3 (171) 2014