Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja. Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja.
Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja.

Platforma e-learningowa Fakro

Ocena: 5
4384

Firma FAKRO, jako jedna z pierwszych w branży budowlanej, rozszerzyła wachlarz działań szkoleniowych, wdrażając projekt platformy e-learningowej. Akademia FAKRO, bo pod taką nazwą platforma funkcjonuje, to nowoczesne narzędzie wymiany informacji, poprzez którą producent okien dachowych chce dzielić się wiedzą ze swoimi partnerami.

Na platformie e-learningowej firma FAKRO udostępnia zasoby przydatne dystrybutorom, oferującym w sprzedaży produkty FAKRO. W Akademii przedstawiono zalety produktów FAKRO oraz przekazywane są informacje, które pomagają w obsłudze klienta. Na platformie połączono praktykę z teorią oraz merytorykę z psychologią. Unikatowa wiedza, odpowiednia postawa i profesjonalne zachowanie, zdecydowanie ułatwią pracę partnerom biznesowym FAKRO podczas rozmowy z klientem. "Przedstawiamy jak efektywnie komunikować się z konsumentem, aby miał on poczucie najwyższego poziomu obsługi, bo zadowolenie buduje lojalność klientów - komentuje Sławomir Gawlik" - dyrektor marketingu Grupy FAKRO.

Platforma e-learningowa to m.in.:

  • oszczędność czasu - możliwość szybkiego dotarcia do klientów (dystrybutorów, dekarzy, architektów) i pracowników z wiedzą, jaką firma FAKRO chce przekazać,
  • możliwość prowadzenia szkolenia dla bardzo dużej grupy osób,
  • indywidualny proces nauczania, dostosowany do tempa pracy. Uczestnik może elastycznie rozłożyć naukę w czasie, aby nie kolidowała ona z innymi obowiązkami i zajęciami dnia codziennego,
  • łatwy i jednolity nadzór nad postępami nauczania i możliwość sprawdzanie zdobytej wiedzy.

"E-learning wykorzystuje wiele różnorodnych, nowoczesnych i atrakcyjnych form prezentacji (techniki multimedialne, awatary, sztuczna inteligencja), przez co prezentowane metody potrafią zaciekawić słuchacza" - dodaje Paweł Kołbon, kierownik Centrum Szkoleń i Współpracy z Wykonawcami.

Akademia FAKRO to wykorzystywanie nowej formy działań szkoleniowych, jakimi są kursy na płaszczyźnie wirtualnej. Realizacja tego projektu jest kolejnym krokiem we wdrażaniu kompleksowego systemu szkoleń prowadzonego przez firmę z Nowego Sącza.

Źródło i zdjęcie: Fakro

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: