Przedstawiciele firmy Fakro wzięli udział w konferencji pt. "Zachowania innowacyjne kluczem konkurencyjnego rozwoju biznesu", która odbyła się 14 grudnia br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
W wystąpieniu pn. Fakro - polska marka, rodzima firma, globalny sukces przedstawiono nie tylko innowacyjne produkty Fakro, ale także ich badanie i rozwój. Zwrócono także szczególną uwagę na wysokość kosztów ochrony patentowej oraz rolę patentów w przewadze konkurencyjnej.
Z racji obecności na Uniwersytecie przybliżono także firmę jako pracodawcę oraz formy współpracy Fakro ze środowiskiem akademickim.
"Firma Fakro jest jednym z największych pracodawców na Sądecczyźnie. Swoją ofertę rekrutacyjną kieruje także do studentów i absolwentów różnych kierunków - głównie technicznych, ale nie tylko. Takie spotkania to doskonała okazja do przybliżenia firmy jako stabilnego, rozwijającego się i polskiego pracodawcy" - komentuje prelegentka, Beata Martuś-Kołbon, zastępca dyrektora ds. personalnych Fakro.
Podczas wystąpienia przybliżono także założenia programu ambasadorskiego skierowanego do studentów - "Ambasador marki Fakro".
Konferencja była zwieńczeniem projektu "Przedsiębiorczy Student", będącego cyklem imprez promujących przedsiębiorczość akademicką i aktywność środowiska akademickiego, realizowanego przez Dział Nauki i Transferu Wiedzy oraz Katedrę Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Źródło i zdjęcia: Fakro