Rynek okien dachowych ma teraz kolor pomarańczowy

Ocena: 0
1737
Dakea to nowa marka okien dachowych dla prawdziwych profesjonalistów.  Załóżmy, że prowadzę firmę z branży budowlanej i szukam czegoś nowego, wyjątkowego, co pomoże mi rozwijać mój biznes. Co takiego może mi zaproponować Dakea?
Zastanówmy się jak to jest, być dystrybutorem okien dachowych w Polsce?

Ten pierwszy raz, kiedy usłyszysz o Dakea, nie będzie to nudne spotkanie z przedstawicielem handlowym, zainteresowanym wyłącznie swoją prowizją, a nie tym, co masz mu do powiedzenia. Tym razem będzie to zmotywowana osoba, którą możesz traktować jak prawdziwego partnera. Osoba, która doskonale rozumie, że Twój sukces zależy od tego, na ile kompetentnie i sumiennie wykonuje swoją pracę oraz to, że Twoi klienci cenią jakość i terminowość.

Nie będziesz musiał oglądać kolejnej nudnej prezentacji sprzedażowej. Zamiast tego, dowiesz się, na czym polega koncept Dakea i jak może wspierać Twój biznes. Załóżmy, że Dakea od razu spodoba Ci się do tego stopnia, że chciałbyś ją mieć. Możesz wtedy zostać jednym z dystrybutorów posiadających system Stock Partner i płacić za produkty Dakea dopiero po ich sprzedaży, a zespół wirtualnych konsultantów pomoże Ci w procesie składania zamówień.


Rewolucyjne podejście Dakea polega na tym, że to, co oferuje, to znacznie więcej niż sam produkt. Zamiast rozdawać gadżety, z którymi nie wiadomo, co potem zrobić, daje codzienne wsparcie w wielu aspektach, które ułatwiają prowadzenie firmy. Dedykowana osoba, którą możesz poznać już teraz na stronie www.dakea.pl jest zawsze do dyspozycji, jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu zamówienia na skład konsygnacyjny, wsparcia w zakresie wiedzy na temat produktów, czy po prostu masz ochotę z kimś porozmawiać w wolnej chwili. Pomarańczowego opakowania okien Dakea nie sposób pomylić z żadnym z tych nudnych, zwykłych brązowych pudeł. Te wszystkie drobne rzeczy to w sumie mała rewolucja.

No dobrze, zgadzam się, że system Stock Partner, codzienne relacje biznesowe, nawet to przyciągające wzrok pomarańczowe opakowanie, to rzeczy, które ma tylko Dakea. Ale gdzie jest widoczna różnica dla moich klientów, w moim punkcie sprzedaży?
Czego oczekują Twoi klienci, kiedy przychodzą do Twojego punktu sprzedaży? Jeśli są po prostu właścicielami domów, to oczekują przede wszystkim porady eksperta. Jeśli natomiast są profesjonalistami, zajmującymi się montażem okien dachowych, to oczekują bezpośredniego dostępu do wszystkich niezbędnych informacji.



Oczywiście Dakea wyposaży Twój punkt sprzedaży w nowoczesne ekspozytory okien dachowych, ale dostaniesz znacznie więcej, na przykład interaktywne ekspozytory z ekranami dotykowymi, które zapewniają dostęp do wszystkich niezbędnych informacji jednym dotknięciem. To naprawdę rewolucja w tej branży. I tylko od Dakea!

Uważasz zatem, że dobrze wyposażony punkt sprzedaży wystarczy, żeby dokonać rewolucji?
Oczywiście, że nie. Masz rację. Ale to nie wszystko. Dla swoich klientów masz jeszcze takie argumenty jak Titan Glass, Max Protect, Master Wood, stanowiące nieodłączne funkcjonalności produktów Dakea, oraz unikalna 20-letnia, bezpłatna gwarancja. A jeśli to nadal nie wystarczy, to wtedy zostaną zaproszeni na spotkanie do Twojego punktu sprzedaży i dowiedzą się o programie Cash Club, dzięki któremu mogą otrzymać od 20 do 30 złotych za każde zainstalowane okno. Wszystkie te składniki oferty

Dakea są absolutnie rewolucyjne. I znowu – tylko Dakea to oferuje.


Twierdzisz, że Dakea stanowi rewolucję na rynku. Czy jednak nie jest to po prostu tańsza alternatywa dla okien Velux®?
Grupa Altaterra jest partnerem, który stanowi mądry wybór na rynku europejskim, natomiast oczywiste jest, że Dakea nie może stanowić alternatywy dla światowego eksperta w dziedzinie okien dachowych. Jeśli ktoś imituje dziś markę Velux®, to z całą pewnością nie jest to Dakea, która na dzień dzisiejszy stanowi całkowicie wyjątkową ofertę okien dachowych na polskim rynku.

Nasi klienci zgłaszali zapotrzebowanie na produkty kreujące „okazje” zarówno dla nich samych, jak i dla użytkownika końcowego i właśnie to założenie leży u podstaw konceptu Dakea. W ofercie tej marki nie znajdziesz okien balkonowych ani innych wyrafinowanych produktów niszowych. Nie będziemy też sponsorować dużych wydarzeń sportowych. Dakea jest inna pod każdym względem – nie jesteśmy alternatywą i nie jesteśmy kopią innych konceptów. Jesteśmy rewolucją na rynku okien dachowych w naszym segmencie.


Udało Ci się mnie przekonać. Czy mogę teraz dołączyć do „pomarańczowej rewolucji”?
To akurat jest najłatwiejsze: dołącz do Dakea na www.dakea.pl lub na profilu Jacka Dekarza na Facebooku, gdzie zostaniesz przyjęty z ogromną życzliwością.

Źródło: Dachy, nr 10 (154) 2012
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: