Związek Rzemiosła Polskiego zrealizuje szkolenia PR

Ocena: 5
1705
1.12.2010 roku Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) rozpoczął realizację projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”
1.12.2010 roku Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) rozpoczął realizację projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”, skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Projekt jest współfinansowany z funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zakończy się 31 maja 2012 roku.

W ramach projektu 520 pracodawców, pracowników kadry zarządzającej oraz menedżerów zdobędzie niezbędną wiedzę w zakresie realizacji profesjonalnych działań PR oraz komunikacyjnych. Projekt jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w gospodarce, które wymuszają na firmach konieczność dostosowania się do nowej sytuacji rynkowej, rosnącej konkurencji i potrzeb coraz bardziej wymagających konsumentów.

Projekt obejmuje realizację 26 trzydniowych szkoleń w miastach, w których swoje siedziby mają regionalne izby rzemieślnicze. Na szkoleniach zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia: wstęp do public relations, komunikacja kryzysowa czy lobbing.

Szkolenia rozpoczną się w marcu 2011 roku. Poprzedzi je konferencja otwierająca, która zaplanowana jest na połowę lutego. Ostatnie szkolenie odbędzie się w kwietniu 2012 roku.

Przeszkoleni w projekcie przedsiębiorcy staną się pozytywnym przykładem dla środowiska MŚP oraz pokażą, że skuteczny PR przynosi zamierzone cele, a włączenie pracowników w proces komunikacji przełoży się na większą efektywność działania i sukces firmy na rynku.

PR staje się obecnie narzędziem coraz powszechniej stosowanym i wykorzystywanym w świecie biznesu, jednakże wiedza małych i średnich przedsiębiorstw na ten temat wciąż jest niewystarczająca. W swoich działaniach MŚP rzadko korzystają z tego instrumentu, który pomaga budować markę, wizerunek i wiarygodność firmy. Projekt realizowany przez ZRP ma zachęcać przedsiębiorstwa z tego sektora do stosowania public relations i włączania pracowników w proces komunikacji, co przełoży się na większą wydajność organizacji.

Źródło: Dachy, nr 1 (133) 2011
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: