Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja. Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja.
Informacje dla dekarza, cieśli, blacharza, architekta, projektanta, konserwatora i inwestora. Błędy, usterki, wilgoć i zacieki. Budowa, remonty i naprawy. Dachy płaskie, zielone i skośne. Dachówki, blachodachówki, łupek, gont, folie, papy, blachy. Konstrukcje, materiały, wykonawstwo. Więźba dachowa, drewno i prefabrykaty. Kominy i obróbki. Okna dachowe. Narzędzia i urządzenia. Izolacje i wentylacja.

Velux wśród marek Superbrands 2012

Ocena: 0
3922
W piątek 25 maja br. marka Velux jako jedyna z branży stolarki budowlanej otrzymała tytuł Superbrands 2012 podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie.

Nagrodę Superbrand odebrała Agnieszka Kamińska, PR Manager Velux (z lewej), obok Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Polska
Fot. Velux


Rada marek Superbrands, w której zasiadło 39 ekspertów w dziedzinach reklamy i marketingu, a także 2700 uczestników badania konsumenckiego, poprzez swoje głosowanie potwierdzili silną znajomość marki Velux. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

Siedemdziesiąt lat po tym, jak założyciel firmy zarejestrował markę Velux w Danii, stała się ona jedną z najsilniejszych na światowym rynku materiałów budowlanych. Również wśród Polaków cieszy się ona niesłabnącym prestiżem.

Już od ponad 20 lat nasza firma pracuje nad budowaniem silnej marki w Polsce, dlatego szczególnie cieszę się, że w tym roku otrzymaliśmy nagrodę Superbrands 2012. Już teraz wiele osób kojarzy logo Velux z oknami. Naszym obecnym celem marketingowym jest zbudowanie wizerunku najbardziej energooszczędnej marki okien dachowych oraz osiągnięcie spontanicznej rozpoznawalności na poziomie produktów codziennego użytku – powiedział Jakub Bogacz, dyrektor marketingu Velux.

Obietnicą marki Velux jest hasło „Życie pełne światła”, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w jej znaczeniu, szerokiej ofercie produktowej, a także wielu działaniach prowadzonych przez firmę. Obecnie oferuje ona energooszczędne produkty umożliwiające doświetlenie pomieszczeń pod każdym dachem i w każdej sytuacji architektonicznej. Zdaniem architektów Velux, możliwe jest projektowanie komfortowych domów pełnych światła i jednocześnie energooszczędnych. Dlatego marka Velux promuje zrównoważone budownictwo. Ostatnim efektem prac międzynarodowego zespołu inżynierów Velux jest nowa generacja okien do poddaszy, które dostarczają więcej światła dziennego oraz zapewniają lepszą termoizolacyjność.

Podczas uroczystej gali w Warszawie statuetkę Superbrands 2012 odebrała Agnieszka Kamińska, PR Manager Velux Polska. W ubiegłych latach marka Velux była wielokrotnie nagradzana, otrzymała m.in. takie tytuły jak: „Budowlana Marka Roku”, „Certyfikat Wiarygodności Biznesowej” czy „Laur Klienta”.

Źródło: Dachy, nr 6 (150) 2012
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

- Reklama -


Którą akcję wspierania branży dekarskiej znasz najlepiej?







GŁOSUJ

Które okna dachowe (Twoim zdaniem) montujesz najszybciej?







GŁOSUJ