Powrót Styropian Men

Ocena: 0
1383

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) przygotowało drugą akcję edukacyjną – po udanej ubiegłorocznej – informującą o właściwościach płyt styropianowych oraz o ich różnorodnym zastosowaniu – do ocieplania fundamentów, podłóg, ścian i dachów. Akcja ma swoje odsłony na targach, w telewizji, na kanale YouTube i na facebooku.

Zdj. Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu

PSPS tak określa swoich Styropian Men: To cztery personifikacje różnych odmian wyrobu, z unikatowym zestawem atrybutów. Styropian Biały to doskonałe właściwości w najlepszej cenie, Szary – innowacyjność i najlepsza lambda (λ), nawet 0,031W/mK. Wodoodporny jest specjalistą od izolacji fundamentów, a Twardy, wyjątkowo trwały i wytrzymały, przeznaczony jest do podłóg, garaży i dachów płaskich.

Założeniem kampanii jest duża dawka informacji z zakresu termoizolacji, zamknięta w humorystycznej i łatwej do zapamiętania konwencji. Liczymy, że tak jak przed rokiem nasza akcja trafi na podatny grunt i pomoże inwestorom w zakupie styropianu jako najlepiej spełniającego ich potrzeby, ale też odpowiedniego pod kątem rosnących wymagań energooszczędności w budownictwie – tak ideę kampanii podsumowuje Kamil Kiejna, prezes PSPS.

Źródło: Dachy, nr 7 (223) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: