Nowe logo Braas

Ocena: 0
2083
Zielony liść na łodydze otaczający literę B w nazwie marki Braas

Nowe „ekologiczne” logo Braas
Fot. Braas


Zielony liść na łodydze otaczający literę B w nazwie marki Braas oraz dopisek „dla środowiska” poniżej nazwy. Tak wygląda nowe logo Braas, które powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki. Liczne działania związane z ekologią przewidziane zostały na cały rok 2011.

Rozpoczęta w lutym br. kampania ekologiczna marki obejmuje istotne zmiany w ofercie producenta dachówek betonowych Braas oraz wsparcie akcji proekologicznych. Najbliższa odsłona kolejnej części kampanii przewidziana została na maj 2011. Logo, którego autorem jest Pegasus Advertising, obecne będzie we wszystkich materiałach poświęconych akcji.

Na potrzeby akcji ekologicznej renomowany Instytut Ekologii z Fryburga przeprowadził dla Braas specjalne badania – Eko-bilans. Eko-bilanse to powszechnie uznane studia określające wpływ produktów na środowisko naturalne. Wyniki badania producent dachówek betonowych udostępnił w specjalnej sekcji swojej strony internetowej www.monier.pl/katalog-braas/z-mysla-o-srodowisku.html.

Źródło: Dachy, nr 3 (135) 2011
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: