Misja Dach - program partnerski dla dekarzy

Ocena: 0
2366
Röben, jeden z czołowych producentów dachówek ceramicznych w Polsce, w ostatnim kwartale 2012 roku rozpoczął nowy program partnerski dla dekarzy „Misja Dach”.

Fot. Röben

Program skierowany jest do wszystkich osób świadczących usługi dekarskie. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dowolny model dachówek marki Röben (Piemont, MONZAplus, Bornholm lub Fleming) i zarejestrować się na stronie www.misjadach.roben.pl.

Każda kolejna zgłoszona faktura przeliczana jest na punkty. Zakupy z różnych faktur są sumowane – im więcej zgłoszonych produktów, tym więcej punktów. W wybranym przez uczestnika momencie punkty wymieniane są na bony. Organizator przewidział bony o następujących nominałach: 50, 100, 200, 300 i 500 punktów, przy czym 1 punkt ma wartość 1 zł brutto. Minimalna ilość produktów wymagana do otrzymania pierwszego bonu to 550 m² (liczba sztuk zgłoszonych dachówek jest automatycznie przeliczana na metry kwadratowe). Za każde następne 275 m² przysługuje bon o wartości 50 PKT. Zgromadzone w ten sposób bony można wykorzystać na zakupy w sklepie internetowym toya24.pl. Uczestnik programu wybiera z pełnej oferty sklepu oraz z puli produktów specjalnych, przedstawionych w osobnej zakładce i obejmujących m.in. odzież dekarską i gadżety firmowe Röben. Istnieje możliwość zakupu produktów za kwotę wyższą niż wartość bonów poprzez dopłacenie wymaganej kwoty.

Zakończenie programu planowane jest na 31.12.2013 r. Jest to ostateczny termin zarejestrowania faktur. Wygenerowane bony muszą zostać wykorzystane najpóźniej do 31 marca 2014 r.

Więcej informacji oraz regulamin dostępne są na www.misjadach.roben.pl.

Źródło: Dachy, nr 2 (158) 2013
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: