Konferencja Milwaukee w Kopenhadze

Ocena: 0
2059

W styczniu 2018 roku marka Milwaukee® spotkała się ze swoimi partnerami handlowymi na konferencji w Kopenhadze. Jej celem było podsumowanie dotychczasowych dokonań firmy oraz prezentacja innowacyjnego portfolio marki, które zmienia rynek narzędzi bezprzewodowych.

Mariusz Czajkowski fot. Milwaukee®
Fot. Milwaukee®

Konferencja Milwaukee® to coroczne wydarzenie, które gromadzi pracowników oraz firmy dystrybuujące sprzęt marki na polskim rynku. W tym roku organizatorzy zaprosili gości do stolicy Danii, aby wspólnie świętować rozwój przedsiębiorstwa, które na przełomie ostatnich 10 lat dokonało rewolucji rynkowej i przejęło rolę lidera w tworzeniu innowacji dla przemysłu. Program tegorocznej konferencji obejmował szerokie spektrum zagadnień związanych z elektronarzędziami i rozwojem Milwaukee®.

Strategią marki Milwaukee® jest opracowywanie nowych rozwiązań opartych na dodatkowych funkcjach, wszechstronności, znakomitej ergonomii oraz najwyższej trwałości. Milwaukee Polska ma ogromny potencjał, który z roku na rok uwydatniają wyniki sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sprzęt spełniał oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Stale usprawniamy nowo powstały centralny serwis naszych urządzeń, dbamy o jakość usług i poszerzamy rynki zbytu dzięki nowym środkom promocji i dystrybucji – powiedział Mariusz Czajkowski, Regional Marketing and Training Manager-Milwaukee/Region CEE.

 

Poprzez takie konferencje jak ta w Kopenhadze Milwaukee chce zaangażować pracowników i dystrybutorów w proces budowania marki
Fot. Milwaukee®

W 2018 roku marka zamierza kontynuować rozwój kategorii M12, poszerzając ją o szeroki wybór rozwiązań produktowych dla użytkowników końcowych. Innowacje dotyczące linii M12 zaplanowane na 2018 będą się opierały na bardziej kompaktowych, lżejszych i wydajniejszych urządzeniach.

Oprócz kategorii M12, w tym sezonie marka Milwaukee® koncentruje się na akcesoriach oraz zastosowaniu przełomowych innowacji, np. węglikowych brzeszczotach AX Torch, piłach walcowych czy poziomicach do betonów 3 w 1 Redstick™. Nowością będzie również modułowy system przechowywania Packout™, który z pewnością zaskoczy konkurencję.

W trosce o swoich klientów marka Milwaukee® opiera swoją strategię na tworzeniu sprzętu najwyższej jakości we wszystkich kategoriach (narzędzi ręcznych, akumulatorowych, akcesoriów) oraz inwestycji w kapitał ludzki. Inicjatywy, takie jak konferencja w Kopenhadze mają na celu zaangażowanie pracowników i dystrybutorów w proces budowania marki.

Źródło: Dachy, nr 2 (218) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

Dachy - krok po kroku

Polecamy