Kampania reklamowa Fakro nagrodzona w The Champ Awards

Ocena: 0
1522

Kampania „Żyj z wizją” z udziałem trenera Adama Nawałki zdobyła nagrodę ZŁOTY CHAMP w V edycji konkursu „The Champ Awards” – polskie kampanie sportowe.

The Champ Award dla Fakro
Fot. Agencja ABK Sport

Zarówno zgłoszenia do plebiscytu, jak i eliminacje odbywały się drogą internetową. To bardzo obiektywna i demokratyczna forma wyboru, bo właśnie użytkownicy internetu poprzez swoje głosy nominowali kampanię do konkursu. Zwycięzcy zostali wyłonieni przez członków Jury, które składało się z wybitnych postaci związanych ze światem sportu i biznesu. Laureatem w kategorii „Kampanie reklamowe” została firma Fakro.

Cieszymy się z tej nagrody, ponieważ jest to docenienie pracy całego działu marketingu. Kreatywność, współpraca i zaangażowanie wielu osób przyczyniła się to stworzenia kampanii, która została zauważona i nagrodzona. Fakro od wielu lat jest obecne w marketingu sportowym. Sztandarowym działaniem jest sponsorowanie Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej, które sprzyja kojarzeniu marki z wolą zwycięstwa, dynamiką i zdrowiem. Postać trenera Adama Nawałki jako Ambasadora marki Fakro doskonale wpisuje się w promocję naszych produktów – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy Fakro.

 

 

Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy Fakro (w środku) dziękuje za nagrodę
Fot. Agencja ABK Sport

Jednym z celów „The Champ Awards” jest wyróżnianie firm, które wspierają rozwój polskiego sportu. W konkursie nagradzane są przedsięwzięcia, kampanie, produkty, marki i osoby upowszechniające kulturę fizyczną i sport. Organizatorem jest agencja marketingu sportowego ABK Sport, a wyróżnienia wręczył Ambasador konkursu, hokeista, olimpijczyk i biznesman, Mariusz Czerkawski.

Źródło: Dachy, nr 4 (220) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: