Janusz Komurkiewicz Prezesem Związku Polskie Okna i Drzwi

Ocena: 0
2085

Decyzją członków Związku Polskie Okna i Drzwi wyłoniono nowy zarząd , na czele którego po raz kolejny stanął Janusz Komurkiewicz, członek zarządu

Janusz Komurkiewicz ponownie wybrany Prezesem Zarządu Związku Polskie Okna i Drzwi

Fakro ds. marketingu. Walne Zgromadzenie odbyło się w ramach IX Kongresu Stolarki Polskiej. Tegoroczna edycja Kongresu odbyła się w dniach 17–18 maja w Iławie. W wydarzeniu uczestniczyli producenci, deweloperzy, reprezentanci instytucji branżowych oraz dziennikarze.

Podczas Kongresu dyskutowano o trendach i rozwoju nowoczesnego budownictwa oraz o oczekiwaniach branży deweloperskiej co do budownictwa mieszkaniowego i zbiorowego zamieszkania.

Jednak jednym z ważniejszych tematów pierwszego dnia Kongresu był panel poświęcony termomodernizacji. W Polsce ponad 50% budynków zostało wybudowanych przed 1988 rokiem i większość z nich wymaga już remontu. Programy dedykowane polepszeniu efektywności energetycznej budynków niestety nie są skierowane do klienta indywidualnego, dlatego celem POiD jest walka o przywrócenie ulg remontowo-budowlanych. Termomodernizacja budynków wykonanych w starych technologiach jest konieczna ze względów ekonomicznych, jak również w celu zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery i zminimalizowania wszechobecnego smogu.

Certyfikat kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż” dla firmy Fakro

 

 
Certyfikat rekomendujący firmę Fakro

Statuetka od POiD dla Fakro z podziękowaniami za zaangażowanie w rozwój branży

Certyfikaty dla Fakro
Podczas wieczornej Gali IX Kongresu Stolarki Polskiej firma Fakro otrzymała dwa certyfikaty. Pierwszy – rekomendujący firmę przez Związek Polskie Okna i Drzwi oraz drugi – za aktywne zaangażowanie i wsparcie promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej w ramach IV edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż”.

Jesteśmy bardzo dumni, że Pan Janusz Komurkiewicz po raz kolejny został Prezesem POiD. Cieszymy się, że branża stolarki docenia jego zaangażowanie w działania branży – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy Fakro. Firma Fakro była partnerem Kongresu.

Źródło: Dachy, nr 5 (221) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

Dachy - krok po kroku

Polecamy