Galeco po rebrandingu

Ocena: 0
1769

Obecna na rynku już od ponad 20 lat marka Galeco przeprowadziła właśnie lifting identyfikacji wizualnej. Odświeżeniu uległy wszystkie firmowe materiały poligraficzne. Zmieniono też stronę internetową, która zyskała nowoczesny i intuicyjny interfejs. Rebranding polegał głównie na rezygnacji z tradycyjnych zaokrągleń. Na ich miejsce zastosowano bardziej kwadratowe i nowoczesne kształty.

Analizując tendencje rynkowe i odpowiadając na aktualne potrzeby klientów, nieustannie rozwijamy naszą wizję kwadratowego świata, opartą na prostocie i geometryczności. Wierzymy, że aby przetrwać w dynamicznie zmieniającej się branży, należy umieć się dostosować. Decyzja o rebrandingu była więc naturalna. W końcu zmieniamy się nie tylko my, ale i nasi klienci oraz konkurencja – mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu Galeco. 

Unowocześniona koncepcja zakłada także uproszczenie typografii, uczynienie z kolorów marki mocnego nośnika informacji oraz lepszą ekspozycję produktów. Wprowadzone w Polsce zmiany brandingowe obejmą w kolejnych etapach także spółki eksportowe, dzięki czemu firma Galeco na całym świecie będzie mogła komunikować się z klientami w spójny sposób. Międzynarodowy charakter marki ma podkreślać także uruchomiona właśnie strona internetowa www.galeco.global, której głównym celem jest dotarcie do klientów w 13-tu wersjach językowych, które odpowiadają krajom, w których ekspansywnie działa firma. Galeco liczy, że poczynione w ten sposób działania pomogą jej ugruntować swoją pozycję w Europie oraz pozyskać nowe rynki zbytu. 

Źródło: Dachy, nr 5 (233) 2019

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: