9 października br. firma Fakro i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Nowa umowa, na mocy której Fakro pozostaje Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21 będzie obowiązywała od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020. Umowa została podpisana podczas konferencji „Fakro, PZPN – wspólna droga do sukcesu” zorganizowanej przez firmę Fakro.

Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą Fakro współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21, jako Oficjalny Partner – powiedział podczas konferencji Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki Fakro z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. Fakro wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak Fakro jest z nimi bez względu na odnoszone sukcesy – skomentował Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu Fakro – Mówiąc o sukcesach gospodarczych Fakro, porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. Firma Fakro reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny. Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa, to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność.
W konferencji wziął udział uczesntik Mundialu ’78 Andrzej Iwan
Twarzą obecnie realizowanej przez Fakro kampanii marketingowej „Żyj z wizją” został trener Adam Nawałka.
W ramach współpracy sponsoringowej firma Fakro ma prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski U-21”, jak również do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Fakro pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN oraz na wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.
Decyzja o przedłużeniu współpracy z PZPN nie była trudna – wspólnie reprezentujmy Polskę, kibicujmy razem w drodze do sukcesu – podsumowuje Janusz Komurkiewicz.
Specjalnymi gośćmi konferencji byli także Andrzej Iwan – dwukrotnym uczestnikiem Mundialu, najmłodszy uczestnik Mundialu ‘78 w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak – partner i były pracownik Fakro, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, mającą na celu wsparcie dzieci z zespołem Downa oraz ich rodzin.
Źródło: Dachy, nr 10 (214) 2017