Dobry Montaż

Ocena: 0
3584

Związek Polskie Okna i Drzwi wraz z partnerami uruchomił VI edycję kampanii Dobry Montaż, której celem jest podnoszenie kwalifikacji i wiedzy monterów stolarki budowlanej, propagowanie edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej i promocja innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.

Organizatorzy wychodzą z założenia, że dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt. Brak wiedzy o produkcie, błędy montażowe czy niska jakość akcesoriów montażowych mają wpływ na utratę właściwości produktu, a przede wszystkim na wzrost kosztów ich eksploatacji. Ostatecznie klienci tracą pieniądze, a producenci i firmy montujące wyroby stolarki tracą zaufanie swoich klientów. 

Edukacja branżowa to kluczowy element strategii Związku POiD, a Dobry Montaż to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Jedno z głównych założeń to edukacja ekip montażowych w kwestii poprawnego montażu stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. To także edukacja klientów detalicznych, którzy inwestując w wysokiej jakości produkty nie powinni ponosić dodatkowych kosztów wynikających z ich niewłaściwej instalacji – mówi Paweł Wróblewski, dyrektor zarządzający w  Związku POiD. 

Dobry Montaż to także działania wspierające profesjonalistów. Na stronie internetowej kampanii znajduje się wyszukiwarka polecanych punktów dystrybucji, oferujących sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. W wyszukiwarce znajdują się firmy rekomendowane, których wiedza produktowa oraz umiejętności ekip montażowych zostały potwierdzone przez producentów zrzeszonych w Związku POiD.  Dodatkowo w wyszukiwarce wyróżnione są Dobre Firmy, czyli punkty dystrybucji cieszące się najlepszą opinią i największym zaufaniem partnerów kampanii. Aby znaleźć się w wyszukiwarce, należy skontaktować się z producentem, który zgłaszając danego dystrybutora potwierdzi jego kompetencje. Wpisanie na listę firm rekomendowanych daje prawo do posługiwania się logo kampanii i do wykorzystania materiałów promocyjnych, które pozwolą wyróżnić się rekomendowanym firmom na rynku lokalnym.

Więcej na www.poid.eu

Źródło: Dachy, nr 9 (236) 2019

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

Polecamy