Budmat - czas na zmiany

Ocena: 0
1276

Firma Budmat powstała 25 lat temu. Sam logotyp jest starszy o 2 lata. W ciągu tych lat subtelnie ewoluował. Ale zarządzający przedsiębiorstwem uznali, że czas na jego zmianę.

Prace badawczo-rozwojowe, innowacyjne produkty, liczne patenty – to wszystko wymaga brandu na miarę XXI wieku. Dojrzeliśmy do tej decyzji i postanowiliśmy działać. Właśnie tak powstało zupełnie nowe logo marki Budmat. To dla naszej firmy przełomowy krok – wyjaśnia Agnieszka Korolczuk, Dyrektor Marketingu firmy Budmat – Chcemy w ten sposób zakomunikować swoją otwartość na zmiany i chęć dalszego rozwoju. Nie boimy się nowego, bo wiemy, że dzięki temu idziemy do przodu i wciąż możemy dawać z siebie więcej.

W końcu odwaga to świadomość, że pewne rzeczy są ważne i warto dla nich przekraczać własne granice, aby realizować marzenia.

Budmat mierzy wysoko, bo nie chce stać w miejscu. Czerpiąc z tradycji i dobrego rzemiosła, nie zapomina o inwestycjach w nowe technologie. Firmowy park maszynowy należy do europejskiej czołówki. Doskonalimy nasze fabryki i napędzani mocą ich możliwości przetwórczych, tworzymy solidne rozwiązania, dające poczucie bezpieczeństwa – tłumaczy Marcin Stachewicz, Dyrektor Zarządzający firmy Budmat – Cieszymy się, że wprowadzane przez nas innowacyjne rozwiązania kształtują rynek, dając realną przewagę nad konkurencją. Możemy to śmiało powiedzieć – wyznaczamy trendy. Nasze produkty dają bezpieczeństwo oraz oszczędzają czas i pieniądze. Za tym wszystkim stoi również komfort, zarówno dla ekip pracujących na naszych produktach, jak i osób decydujących się na ich zakup.

Źródło: Dachy, nr 4 (220) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: