Braas wśród najlepiej rozpoznawanych marek

Ocena: 0
1587
Braas plasuje się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej rozpoznawalnych marek pokryć dachowych na polskim rynku.
Braas plasuje się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej rozpoznawalnych marek pokryć dachowych na polskim rynku. Markę Braas spontanicznie wymienia 7% Polaków, z czego 6% wymienia ją jako pierwszą znaną markę (top of mind). Badania percepcji rynku pokryć dachowych na zlecenie Monier Sp. z o.o. przeprowadził renomowany instytut badawczy GFK Polonia.

Wizerunek marki Braas wśród ogółu badanych jest dość dobry, biorąc pod uwagę kategorię produktów i odsetek badanych, których może ona dotyczyć. Marka Braas postrzegana jest jako marka prestiżowa, oferująca nowoczesne i bardzo dobrej jakości pokrycia dachowe, innowacyjne produkty, a także marka godna zaufania. Te cechy wizerunkowe silnie przypisuje Braasowi jedna czwarta badanych – po 25–23%

Wśród znających markę Braas jej wizerunek jest zdecydowanie mocniejszy – w tej grupie Braas najsilniej postrzegany jest jako marka oferująca bardzo dobrej jakości pokrycia dachowe (69% wskazań na oceny najwyższe), marka prestiżowa oferująca nowoczesne – innowacyjne produkty (po 66% wskazań) oraz marka godna zaufania (64%). Blisko połowa znających markę jest także zdania, że jest to marka z tradycjami (46%).

Badania ujęły także tematykę nowatorskiej kampanii reklamowej marki, którą rozpoczęto w lipcu 2010. Kampania starała się uświadomić Polakom fakt, że budowa domu to nie tylko znaczące przedsięwzięcie, ale jednocześnie także okazja do świętowania. Jak wykazało badanie instytutu GFK Polonia, odbiór reklamy był dość pozytywny – 41% ogółu respondentów oceniło ją jako pasującą do marki Braas, a w grupie osób znających markę 53% było zdania, że reklama pasuje do tej marki. Respondenci, którym spot przypadł do gustu dostrzegali w reklamie głównie to, że jest wesoła, zabawna i żywiołowa (20% badanych) oraz to, że przedstawiała dachówkę (19%). Na pozytywny odbiór spotu wpływ miał niewątpliwie dobry wizerunek marki, co potwierdzają opinie, że reklama jest innowacyjna, nowoczesna, a i sama firma jest przebojowa i dynamiczna.

Źródło: Dachy, nr 3 (135) 2011
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -