Blachotrapez stawia na sport

Ocena: 0
1585

Dla frmy Blachotrapez, jednego z liderów polskiego rynku pokryć dachowych, rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. 15 lutego br. firma podpisała umowę partnerską z PZPN, następnie porozumiała się z Kamilem Glikiem – jednym z najbardziej znanych polskich piłkarzy, który został ambasadorem marki. 10 czerwca natomiast wystartowała kampania reklamowa, której osią jest spot z udziałem polskiego obrońcy.


Kamil Glik ambasadorem marki Blachotrapez Fot. Blachotrapez

Tegoroczna kampania wizerunkowa marki prowadzona jest pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, które wpisuje się w filozofię marki Blachotrapez. Podkreśla ono jakość i trwałość produktów marki, ale również determinację i konsekwencję firmy w dążeniu do celu. W komunikacji bierze udział Kamil Glik, jeden z czołowych obrońców świata, reprezentant polski na nadchodzące Mistrzostwa Świata w piłce nożnej i ambasador marki.

Dla firmy Blachotrapez wspieranie sportu i polskich sportowców to ważny element strategii marketingowej. Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która na przestrzeni lat z niewielkiego zakładu dekarskiego urosła do rangi dużego przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku – mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

Źródło: Dachy, nr 7 (211) 2017

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

Dachy - krok po kroku

Polecamy