50 lat gwarancji Blachotrapezu na nową powłokę

Ocena: 0
1992

Znany polski producent pokryć dachowych Blachotrapez wprowadza do oferty nową powłokę Pladur®Wrinkle Mat Plus. Nowoczesne rozwiązanie spełnia najwyższe standardy w zakresie jakości, trwałości i bezpieczeństwa.

Fot. Blachotrapez

Pladur®Wrinkle Mat Plus to technologia opatentowana przez thyssenkrupp – jednego z największych producentów stali na świecie. Polska firma będzie jedynym w kraju dostawcą tego innowacyjnego rozwiązania – to efekt wieloletniej współpracy ze światowym gigantem. Możliwość zastosowania powłoki Pladur®Wrinkle Mat Plus będzie możliwa w każdym produkcie Blachotrapezu, zarówno w blachodachówkach, panelach, jak i blachach trapezowych. Klienci, którzy się na nią zdecydują, uzyskają wersję premium pokrycia dachowego z 50-letnią gwarancją producenta.

Blachy pokryte powłoką Pladur®Wrinkle Mat Plus wyróżniają się niezwykłą trwałością, wytrzymałością i poziomem bezpieczeństwa. Najwyższy standard zapewnia podwyższona zawartość cynku i magnezu w powłoce. Pladur®Wrinkle Mat Plus posiada powłokę lakierniczą o grubości aż 50 mikronów – mówi Iwona Winnik z Działu Kontroli Jakości firmy Blachotrapez. Uszlachetnienie powierzchni produktów przekłada się na znacznie wyższy poziom zabezpieczenia dachu, wydłuża jego żywotność i zapewnia wysoką skuteczność ochrony antykorozyjnej oraz niezmienny kolor połaci na długie lata. Pladur®Wrinkle Mat Plus jest powłoką prestiżową i unikalną na rynku.

Jakość i oryginalność powłoki potwierdza certyfikat producenta „50 lat gwarancji”. Cechą, która dodatkowo charakteryzuje produkt jest kolor niebieski od strony spodniej, tożsamy z kolorem logotypu marki thyssenkrupp. Odróżnia on produkt od innych powłok typu Mat i jest dodatkowo uzupełniony o informację „50 Year Warranty”.

Pladur®Wrinkle Mat Plus jest dostępny w trzech eleganckich, matowych wersjach kolorystycznych: czerni, brązie i graficie. Dobór barw jest odpowiedzią na najbardziej aktualne trendy architektoniczne. Zastosowana technologia zapewnia także wieloletnią żywotność koloru, który nie straci uroku nawet pod wpływem trudnych warunków atmosferycznych – mówi Krzysztof Maraszek, Dyrektor Działu Marketingu firmy Blachotrapez.

Źródło: Dachy, nr 2 (218) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: