4 linie produktowe Creaton pod jedną marką

Ocena: 0
4270

Od września 2017 roku firma Creaton Polska Sp. z o.o. oferuje wszystkie cztery grupy produktowe pod jedną marką – Creaton. Wygaszeniu ulega marka Euronit, pod którą występowały dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu.

Firma Creaton Polska Sp. z o.o. wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. W portfolio marki Creaton znajdą się cztery linie produktów. Obok dachówek ceramicznych, będą to także dachówki cementowe oraz płytki dachowe i elewacyjne wraz z płytą falistą z włóknocementu. Bogatą ofertę dopełnia cała gama rozwiązań systemowych i elementów uzupełniających.

Produkty z tych linii przeszły również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku. Dobrze wiemy, że wybór dachu to inwestycja na wiele lat, a każdy inwestor ma inne preferencje w zakresie pokrycia dachowego. Dzięki wprowadzonym zmianom, a także zlokalizowanym w Polsce trzem nowoczesnym zakładom produkcyjnym, zapewniamy odbiorcom możliwość kreacji dokładnie takiego dachu, jakiego potrzebują – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający Creaton Polska Sp. z o.o.

Duży nacisk firma położyła na udoskonalenie dachówek cementowych, które stanowią alternatywę dla dachówek ceramicznych i cieszą się coraz większym zainteresowaniem inwestorów. Będą teraz one oferowane w dwóch nowych powłokach: Planar – matowej oraz Duratop Pro – błyszczącej. Zmiany dotyczą również nazw dachówek cementowych, które zostały zunifikowane na wszystkich rynkach i obecnie brzmią następująco: Göteborg, Heidelberg, Verona i Kapstadt.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna dla odbiorców.

Źródło: Dachy, nr 9 (213) 2017

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Artykuły ekspertów

- Reklama -

Polecane firmy

Dachy - krok po kroku

Polecamy