Wraz z końcem sierpnia zakończyła się wakacyjna akcja „Lato z dachówką Titania”, zorganizowana przez właściciela marki Creaton. Akcja miała na celu promocję w środowisku dekarskim najnowszej dachówki marki Creaton: Titanii wraz z kompletem oryginalnych akcesoriów. Wszyscy dekarze mogli również wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą było zaproszenie do wspólnego kibicowania drużynie żużlowej Fogo Unia Leszno podczas meczu w loży VIP.

Doradca techniczny Akademii Szkoleniowej EBM Polska z dekarzem zaangażowanym w akcję
W czasie trwającej od czerwca do sierpnia akcji „Lato z dachówką Titania” eksperci Akademii Szkoleniowej firmy Etex Building Materials Polska – właściciela marki Creaton odwiedzili około 150 ekip dekarskich z regionu Wielkopolski. Dzięki licznym spotkaniom ekipy dekarskie miały możliwość poznania wszystkich zalet, które sprawiają, że dachówka Titania jest czołowym produktem w swojej klasie na rynku ceramicznych pokryć dachowych w kraju i za granicą.

Zwycięzcy „Lata z dachówką Titania” na pamiątkowym zdjęciu z jednym z zawodników
Największe zainteresowanie wśród dekarzy budziły następujące właściwości produktu:
- konstrukcja pionowych zamków, które dzięki zastosowaniu specjalnej „techniki labiryntowej” stanowią dla wody barierę nie do pokonania, nawet przy silnym wietrze,
- unikatowość zamków górnych i bocznych, zapewniających tolerancję przesuwu nie mniej niż 43 mm, dzięki czemu zużycie dachówek wynosi 9–10,1 szt./m2,
- możliwości stosowania dachówki na dachach o niewielkim kącie nachylenia oraz stosowaniu dodatkowych zabezpieczeń, jak np. folie dachowe marki Creaton,
- kwestie związane z doborem doskonałych surowców, gwarantujących aksamitną powierzchnię oraz najwyższą jakość produktu przez długie lata.


Zdjęcia przesłane przez jednego z uczestników konkursu
„Lato z dachówką Titania” okazało się być także doskonałą sposobnością do przetestowania tego modelu pod względem wygody układania i funkcjonalności na specjalnie przygotowanej konstrukcji dachowej. Nasi eksperci stworzyli uczestnikom akcji możliwość sprawdzenia tego, jak klasyczny kształt dachówki Titania łączy piękny wygląd dachu z najwyższą jakością i trwałością.
Żużel i dachówki
Integralną częścią akcji był konkurs skierowany do wszystkich dekarzy. Konkurs, cieszący się ogromnym zainteresowaniem w środowisku dekarskim, polegał na przesłaniu trzech zdjęć połaci dachowej wykonanej z dachówki Titania w czasie trwania kampanii. Główną nagrodą było 10 podwójnych biletów do loży VIP na mecz klubu żużlowego Fogo Unia Leszno, którego głównym sponsorem jest właściciel marki Creaton. Pod koniec wakacji zwycięzcy mieli możliwość wspólnego kibicowania klubowi, a po meczu mogli sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie z zawodnikami. Wieczór pełen emocji zakończyło zwiedzanie parku maszyn, na których zawodnicy dostarczają kibicom wspaniałych emocji. Wszyscy pozostali uczestnicy konkursu otrzymali atrakcyjne upominki w postaci gadżetów z logo Creaton.
Gratulujemy zwycięzcom konkursu, a wszystkim dekarzom serdecznie dziękujemy za udział w naszej wakacyjnej akcji.
Na podstawie materiałów firmy
Etex Building Materials Polska
Źródło: Dachy, nr 10 (178) 2014