Blachotrapez - spod powierzchni doświadczeń

Ocena: 0
1675

W naszej branży gwarancja korzyści oznacza składową wielu czynników wpływających na kocowy efekt. Najważniejsze jest to, by klient zauważył jak mocno są one ze sobą połączone. O tym jak na przestrzeni lat dochodzi się do najwyższej jakości mówi Paweł Pyrz - Dyrektor Handlowy w Blachotrapez.

Gwarancja na lata to jeden z głównych wyróżników firmy Blachotrapez. Co Pana zdaniem pozwala określić wasze produkty, jako symbole najwyższej jakości, które będą służyły wielu pokoleniom?

Paweł Pyrz: Wystarczy pomyśleć ile rzeczy jako odbiorcy pewnych rozwiązań, pomijamy na co dzień . Wydają się nieistotne, a jest zupełnie inaczej. Blachotrapez od początku wierzył w swoje pomysły i ich wdrażanie. Stąd dążenie do doskonałości na każdym polu. Jakość i solidny surowiec jakim jest Pladur® Wrinkle Mat Plus, zapewniający najwyższy poziom zabezpieczenia dachu i wyjątkową trwałość pokrycia - to wyjątkowy atut marki. Jej przewaga tkwi w zrozumieniu jego ostatecznego znaczenia, nie w powielaniu typowych rozwiązań.

Podstawą każdego biznesu jest dążenie do ciągłego doskonalenia procesów  pozwalających tworzyć produkty najwyższej jakości i być tym samym o krok przed konkurencją. Czy BT ma własny pomysł na budowanie przewagi konkurencyjnej?

P.P.: Kontrahenci po pewnym czasie także przyzwyczajają się do pewnego poziomu produktów, a my nie chcemy stać w miejscu. Chcemy ich zaskakiwać i dostarczać nowatorskie rozwiązania. Wciąż najważniejszy dla nas jest pomysł - on daje przewagę. Bez pomysłu nawet najlepsza technologia się nie obroni. Dla nas to bardzo ważny element całości strategii firmy, stale rozwijany i pielęgnowany.

Jak duże znaczenie miał czynnik ludzki w przypadku dotychczasowych 50 lat istnienia firmy na rynku i osiągnięcia przez nią wysokiej pozycji w branży?

P.P.: Rola kadry jest nieodzowna w drodze do gwarantowanych korzyści dla klientów. Dlatego stale wypracowujemy dużą świadomość składowych wartości firmy i to, że są one ze sobą połączone. Jedna wpływa na drugą. Czynnik ludzki nie staje się tutaj trybikiem, lecz realną częścią całości. Stąd większe zrozumienie mechanizmów działania marki i zaangażowanie pracowników na najwyższym poziomie. To właśnie zapewnia gwarancję na lata.

Czy jest szansa, by zaszczepiona strategia mogła przynosić stałe korzyści w kolejnych latach?

P.P.: Fakt, że mamy dzisiaj do czynienia z 50 letnia pisemną gwarancją producenta, dostępna w każdym produkcie Blachotrapezu - blachodachówkach, panelach dachowych, dachach trapezowych, nie jest dziełem przypadku. To efekt potwierdzony jakością budowaną na przestrzeni dekad i skupiający w sobie zaangażowanie wielu ludzi, myśli, doświadczeń, również błędów, na których mogliśmy się uczyć i jeszcze bardziej doskonalić. Nazwałbym to definicją naszego zaangażowania. Teraz mogą korzystać z niego nasi klienci.

Źródło i zdjęcie: Blachotrapez

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: